Lukijat

perjantai 29. heinäkuuta 2011

Jay-Pea on tulossa+kuvii+vähä asiaa

Moi.
Mites menee?
Huomenna pitäs välita KKB eli KuuKaudenBloggarit.
Odotan taas innolla ketkä ne on tai ne siis välitään tällä viikolla (kai).
Mäpä laitan ekana Jay-Pean kuvan.

Mä ympyröin TARRAN KUVAT.
Mä luulen et se aarre arkku on täynnä tarroja.
Muuten multa puuttuu enää muutama tarra mun kokoelmasta.
Ja mä pääsiin 58 TASOLLE. Jeeee.
Mulla on todisteet 57-58 tasoista.(Ne on kuvat).
Toi on 57 tason ja sit 58 tason.

Siinä on todiste. Nyt mulla on kuvii jossa näkyy et oo vähä pitemmälläkin.
Ja ne kuvat on.
Siinä on eka ja perään tulee toinen.
Oho toises oli kartta auki xD.
Ja mä oon taivaalla. Ja toi maja saattaa olla Musi:n.
Nyt viel tän viikon vaatteet ja sit meen.
Moikka.




                                Tassuittain:late-blue

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti