Lukijat

sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Heinäkuun bloggarit+Max avas arkun!

Moi!
Miten hyvin teillä menee mulla menee ihan hyvin kun oon päättäny että en loppaa.
Siis jotkut ei tienny et mietin sitä mut nyt päätin et en mä voi lopata kun mulla on niin paljon hyvii kamuja panfussa et ne menis ihan maahan jos loppaisin mut niin ei tule käymään.
Tossa se asia.
Sit taas kuun bloggarit ovat:Sasse,Spindi ja Ankkahullu.
Onnea onnea onnea onnnea. Oikein neljästi.
Ja viimeiseks jäi et Max avas Jay-Pean tuoman arkun, se oli tuhmasti tehty!
Mitäköhän Jay sanoo Maxille tiistaina kun se tulee?
Saattaa Max olla noloissaan xD.
Mut sen näkee tiistaina kun Jay-Pea tulee, turumaan Maxia.
Ja jotain muutakin.
Nyt viel kuva Maxistä ja Ellasta.
Siinä se Max sit on. ja nyt tulee apuu hymiöiden tekemiseen.
Niitä voi kayttää.Nyt meen panfuun moikka



  
                                  Tassuittain:late-blue
                                 P.S. Mä alotan blogiin huomenna panfun kaikki paikat.
                                 Eli otan kuvat osasta panfun paikoista ja laitan ne blogiin ja taas suoraavana
                                 päivänä lisää.

2 kommenttia: