Lukijat

torstai 18. elokuuta 2011

Unohtu blogi taaste+ MULLA ON 70 lukijaa!+paljon kuvii mut ei panfun paikkoja niiku silleen

Moi!
Mulla on 70 lukijaa huikeeta!
Miten voin kiittäää kaikkia kun en oo postaillu mut siltikin mun blogis on nii paljon lukijoita.
Ja taasten. Tiiätte mitä tarkotan, mun pitäs tehä jotain et muistaisin blogata mut en tiiä mitä.
Voitteko entaa neuvoja kommis?,et muistanko postata.
Nyt siirrytään ekaan kuvaan.
Se ei oo vanha kuva se on eilisestä.
Sit toinen kuva.
Sekin on samasta.
Sit siirrytään Lili100 majaan.
Siinä ne kuvat sit se viikon expertti!
Se on eveliina1 Onneee!
Mä muuten tapasin sen even tänä aamuna.
Mäpä laitan niistä kuvat mitkä eveliina voitti.

Meni vääin päin xD.
Ne se eveliina1 voitti.
Nyt tää postaun loppu moikka.



                                       Tassuittain:late-blue

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti