Lukijat

keskiviikko 3. elokuuta 2011

Panfun paikkoja osa 2+muita kuvii ja niistä asiaa+mä pääsin 60 tasolle+mulla on 83 tarraa

Moro pandat!
Taas alotettaan kyssällä, miten menee?
Ihan ekkas eka kuva.
Siinä on se kuva se on kaikista kuvista vanhin. Ja tää postaus on melko taynnä kuvii.
Ja sit uudet kalusteet ja perään vaatteet.

Mä ostin tänää jo hätäpäissäni ton pojan asun.
Ja nyt taitaa alkaa Panfun paikkoja osa 2.
Kuvat tulee samaan malliin kun viimeks.
 Noin siinä se. Sit siirrytään Jay Peaan.
Se Jay Pea ja Pandabeard antoivat tänään Aarrearkku-tarran ja kilpa-auto-tarran.
Mulla on kuvat kaikista mun tarroista.
Mut ekaks mun kuuskyt taso.
Nyt laitan kuvat mun tarroista.
Siinä on mun tarrat. Mulla on näköjääni83 tarraa. En oikeen osannu laskee xD.
Nyt meen moikka.


                                      Tassuittain:late-blue
                                      P.S. Mulla on tänää eli torstaina 90 tarraa ja puuttuu 2.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti