Lukijat

tiistai 12. heinäkuuta 2011

Moi pitkästä aikaa tai ei niin pitkästä+Ellan synttärit oli eilen

Moikka!
Mulla on paaljon kuvia joita näytän. 
Mistä alottasin? Alotan jostakin.

Siibä on ekat kaks kuvaa. Sit mun majaan.
Siinä se on gary Iiia hannah ja mä.
Nyyt  taas joku kuva.
Nyt on näköjään ihan eri aihe nimittäin Robomax.
Nyt Max on jo ihan tavallinen.
Nyt taas joku kuva.
Nyt siis mun tarra kuvat.
Mulla on jo paljon tarroja siis mulla on 25 tarraa tällä hetkellä.
Ja vielä tän viikon klusteet.
Noin ja jos ostaa kaikki ja painaa nappii nii jotain tapahtuu.
Vielähän ne Ellan synttärit kun Ella oli eilen panfussa mut en nähny sitä nyt meen moikka.

                 Tassuittain:late-blue

1 kommentti:

  1. Liityn sun apuliittoon! Mullakin on blgogisssa apuliitto, käy kurkkaan! Ja voitk oliittyy sen jäseneksi? ;DDD Oot mukava tyyppi! ;DD

    Terkuin Ria

    VastaaPoista