Lukijat

perjantai 22. heinäkuuta 2011

Mä oon unohtanu koko blogin :(+jotakin asiaa

Moi.
Taas oon unohtanu bloggaamisen mun blogi ei enää oo hyvä eikä siinä käy kukaan.
Niin mä en enää tiiä viitinks blogata vai en ja päädyin siihen tulokseen että mä voin vielä blogata jos haluun ja haluun...blogata.
Mutta mä en oo oikein hyvä bloggaamaan.
Musta siis ei tartte tehä blggarii jos oon niin huono. Mut HALUISIN olla kuukauden bloggari ees joskus.
Mut se ois mun unelma.
Niinkun kaikkien.
Mun bloggaaminen on ehkä emmä tiiä oonks se huonu vai hyvä ajatus.
Mut nyt kun oon tehny blogin niin voisha sitä sit kirjottaa aina.
Nyt panfuun on tullu uuden vaatteet.
Siin sit vähän muita kuvija.
Kaikki on erilaisia tietty.
Ton helikopterin saa tän viikon viikko tehtäväst.
Ja ton lentsikan voitti Molly3.
Ja mä oon 56 tasolla, eipä enää muuta moikka.




                    Tassuittain:late-blue

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti